ניווט באתר > מרכז קהילתי עם שלום > דף הבית >

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

"מרכז קהילתי "עם שלום" משמש כ"בית" לתושבי הרובע ואנו מקווים כי כל אחד מתושבי הרובע מוצא את מקומו בתוך לוח הפעילות. העיר אשדוד והחברה העירונית שמה את ה"תושב במרכז הקהילתי" ומתוך תפיסה זו פועל מרכז קהילתי "עם שלום", ברובע י"א". צוות מרכז קהילתי "עם שלום" נמצא תמיד לשירות הקהילה ועושה כל שביכולתו על מנת להביא לקהילה את הטוב ביותר תוך השקעה רבה, חשיבה מתמדת ויצירתית ורצון להשתפר כל הזמן. מרכז קהילתי "עם שלום" נותן מענה החל מגיל הרך, ילדים, נוער, מבוגרים ועד גיל הזה"ב דרך חוגים, הצגות, פרויקט התושב במרכז הקהילתי, פעילות קהילתית, פעילות מד"צים ועוד... אנו מזמינים אתכם תושבים יקרים לקחת חלק בעשייה הקהילתית הענפה וליזום איתנו יחד תכנים ואירועים נוספים ומאחלים לכם שנת פעילות מהנה ושנה טובה לכל בית ישראל.

 

ייחודי לנו:

 

1 .חוגגים ימי הולדת רק במרכז קהילתי "עם שלום", יא'" - ביום הולדת במתנ"ס אתם לא צריכים לעשות כלום, אולם מיוחדת עם דמויות מהאגדות, מתקנים מתנפחים, הפעלה, מוזיקה, פופקורן, סוכר וברד וכמובן פרסים לילדים. יש צורך בתאום ותשלום מראש.

 

2 .שלישי משפחתי - בכל יום ג' ברחבת המתנ"ס מתקיימת פעילות חופשית לכל המשפחה, מתנפחים, יצירות, פעילות חוויתית לכל המשפחה. דוכני מזון במחיר סמלי. את הפעילות מפעילים בני הנוער של המתנ"ס הפועלים במסגרת תוכנית המדצים.

 

3 .פעילות טניס - למרכז קהילתי "עם שלום" ישנם 6 מגרשי טניס הפועלים יום יום. חוגי הטניס במרכז הקהילתי בניהולו של דורון גרטל הינם חוגים מקצועיים עם מדריכים מוסמכים הפועלים להכשרת הילדים והמבוגרים בתחום, השנה החלטנו להרחיב את הפעילות ולפתוח טניס תחרותי, המטרה להגיע לתחרויות אזוריות ואף ארציות בתחום. בנוסף, ניתן להשכיר מגרשים בתאום מראש דרך מזכירות המרכז הקהילתי למשחק חופשי.

 

4 .בני הנוער למען הקהילה - בני הנוער הפועלים בתוכנית המד"צים במרכז הקהילתי פועלים לאורך כל השנה למען הקהילה, בפעילות ג' משפחתי, פעילות עם אוכלוסיות מיוחדות והוסטלים ברובע, פעילות למען הקשישים ועוד... פעילות המד"צים הינה מכיתה ד' ועד יב' ונשמח לראות עוד ועוד ילדים ונוער מצטרפים לפעילות הערכית המיוחדת הזאת.

 

תמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי עם שלוםתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי עם שלוםתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי עם שלוםתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי עם שלוםתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי עם שלוםתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי עם שלוםתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי עם שלום